
Otwieramy zapisy na bezpłatne zajęcia dla szkół! To już kolejna edycja cyklu warsztatów architektonicznych „Z-OD-JAK? archi-pytania do zbudowania”.
Zajęcia mają na celu wsparcie uczennic i uczniów w rozwoju kompetencji, które będą niezbędne do radzenia sobie w nowoczesnym świecie. Należą do nich przede wszystkim: skuteczna komunikacja, korzystanie z technologii w codziennym życiu, myślenie krytyczne oraz świadomy rozwój własnej kariery. Wszystko to realizowane jest w oparciu o narzędzia związane z architekturą i urbanistyką. Zastanów się, który z tych obszarów chcesz rozwijać wśród swoich uczennic oraz uczniów i zapisz klasę na wybrane warsztaty.
Prowadzące warsztaty:
- Wioletta Januszko – architektka, edukatorka, graficzka. Absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej. Koordynatorka programu edukacyjnego w Zodiaku i współtwórczyni cyklu edukacyjnego Z-OD-JAK?
- Natalia Cichoń – architektka, edukatorka. Absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej i studiów podyplomowych Narodowego Instytutu Architektury i Urbanistyki. Obecnie związana z Zodiakiem.
Zajęcia są obecnie skierowane do uczniów klas 3-8 szkół podstawowych, a także do klas liceów i techników. Nie ma możliwości zapisu pojedynczej osoby, dlatego zapraszamy całą grupę szkolną.
Autorką scenariuszy Z-OD-JAK? program warsztatów jest dr inż. arch. Anna Cudny – architektka, badaczka miasta, adiunkta na Wydziale Architektury Politechniki Warszawskiej oraz ekspertka w zakresie edukacji architektonicznej.
1. Zastanów się jaką kompetencję chcesz zacząć rozwijać lub umocnić wśród swoich uczennic i uczniów.
2. Następnie wybierz temat warsztatów architektonicznych, które Ci w tym pomogą.
3. Zapisz swoją klasę na wybrane zajęcia.
4. I w końcu – przyjdź ze swoimi uczennicami i uczniami do ZODIAKU Warszawskiego Pawilonu Architektury i spędź wartościowy czas kształtując kompetencje przyszłości poprze nauczanie architekturą!
Udział w warsztatach architektonicznych jest równoznaczny ze zgodą na wypełnienie anonimowego kwestionariusza dotyczącego badania satysfakcji osób biorących udział w zajęciach. Kwestionariusz posłuży analizie wpływu warsztatów na rozwój kompetencji użytkowników poprzez nauczanie architekturą. Prosimy również o przyniesienie na zajęcia wypełnionych przez rodziców oświadczeń o wyrażeniu zgody na publikowanie wizerunku w celach promocyjnych: oświadczenie do druku
Prosimy również o zapoznanie się z regulaminem zajęć: regulamin